תפריט
כפתור ימני - מנויים כפתור אמצעי - כרטיסים כפתור שמאלי - חנות

הבלוג של דיוויד בלות'נטאל

דיוויד בלות'נטאל, פורוורד מכבי אלקטרה ת"א, יפרסם כאן באתר הרישמי, בלוג מיוחד לאוהדי מכבי, שיתעדכן מידי כמה ימים - שווה לעקוב!

26/07/2010
ראשי · חדשות · הבלוג של דיוויד בלות'נטאל
הבלוג של דיוויד בלות'נטאל

עברו כבר 12 ימים מאז היום הראשון שלי כשחקן נבחרת ישראל בכדורסל, ואם הייתי צריך לבחור מילה אחת לתאר את זה, היא תהיה - כיף. לא מוזר? מדינה שלמה שתולה תקוות במשחק כדורסל. עבורי זהו שילוב של כדורסל מקצועני עם חופשה קטנה. סוג של מחנה קיץ בכדורסל שמלווה בצופים מכל המדינה שתולים תקווה בנבחרת ובדרך בה תשחק. הקרבתי את חופשת הקיץ שלי וזמן איכות עם המשפחה בשביל המשימה הזאת, תחרות שכילד לא גדלתי עליה ובקושי הכרתי.

אני בדיוק לוקח עכשיו שיעורים בעברית, אבל עדיין לא מצליח להבין מספיק טוב את הוראות המאמן לפני המשחק ובמחצית, אז כמה חברים מהקבוצה מתרגמים לי. אני מאמין שזו אחריותי ללמוד את השפה אחרי כל כך הרבה שנים בישראל, ואת השיעור הראשון שלי לקחתי היום (שני).

חזרתי הביתה לתל אביב עם הנבחרת אחרי טיול ארוך לריו מאיור בפורטוגל בשבוע שעבר. זה אמנם היה רק 4 ימים, אבל בתוכם יומיים שלמים של נסיעות וטיסות אז זה נראה ארוך. החלק שאני זוכר במיוחד הוא שמלאו לי 30 ביום הראשון של המסע, ב-18 ליולי. ככה נראה היום שלי: קמתי ב-8 בבוקר, ב-9:15 יוצאים לאולם, ב-10:30 מתחיל האימון, אכלנו כל הקבוצה, נסענו באוטובוס לטיסה של 17:00 למינכן (4 שעות), משם טיסה לליסבון (4 שעות), בליסבון לקחנו אוטובוס לריו מאיור (שעה). הגענו למלון ואכלנו ביחד ארוחת ערב והגעתי לחדר ב-23:59 - ככה העברתי את יום ההולדת ה-30 שלי, ועדיין זה היה אחד מימי ההולדת הטובים שלי.

החלק שאני רוצה לשכוח הוא החזרה הביתה. ככה זה הלך: בחמש בבוקר השכמה, וכעבור חצי שעה נסיעה לשדה התעופה. ב-07:15 טסנו לפרנפורט (4 שעות), אספנו את המזוודות ועשינו צ'ק אין בטיסה לישראל בצהריים, שיצאה בסופו של דבר באיחור של שעה וחצי.

לשחק כדורסל בגיל 30 זו ברכה אמיתית, ולטייל עם הקבוצה זה אחד הדברים המהנים בעסק.

לפני 3 ימים גברנו על בלגיה בצורה יפה, ואנחנו מתכוננים לשלושת ימי המשחקים מול הולנד, אנגליה ובלגיה, בימים שני עד רביעי. עד עכשיו אני חושב שיש לנו נבחרת מאוד טובה, בעיקר בגלל שכל 15 השחקנים יכולים לשחק ולעזור לקבוצה, ככה שאנחנו יכולים להישאר חזקים במשך 40 דקות. אישית אני מרגיש ממש טוב, בעיקר כי הגוף שלי מרגיש טוב. אחרי הכל אני בן 30 ומשחק כדורסל כבר הרבה זמן, אז אני חייב להיות קשוב לכאבים אצלי.

למרבה המזל, החלק שמועדף עליי במשחק, חוץ מלקלוע, זה לשמור על הגוף בכושר כדי להציג רמה גבוהה, ככה שלא חסרה לי מוטיבציה לעבוד על הכושר.

זה הכל בינתיים, תמשיכו לעקוב כדי לשמוע עוד ממני כאן בבלוג!