תפריט
כפתור ימני - ניהול מנוי כפתור אמצעי - חנות כפתור אמצעי - כרטיסים
כפתור ימני - ניהול מנוי כפתור אמצעי - חנות כפתור אמצעי - כרטיסים

מכבי הבצפר תל אביב

תלמידי קורס הפלנינג והתקציבאות של 'הבצפר' עבדו במשך חודשים על פרויקט הגמר שלהם למועדון הכדורסל מכבי אלקטרה תל אביב.

25/10/2010
ראשי · תרומה לקהילה · מכבי הבצפר תל אביב
מכבי הבצפר תל אביב

תלמידי קורס הפלנינג והתקציבאות של 'הבצפר' עבדו במשך חודשים על פרויקט הגמר שלהם למועדון הכדורסל מכבי אלקטרה תל אביב. הסטודנטים חולקו ל- 6 קבוצות אספו מידע, למדו את פעילויות המותג הציגו רעיונות ופלטפורמות חדשות לשיווק והפצת החזון והתחרו ביניהן על טיפוח החזון הקיים במועדון.

במסגרת הפרויקט פגשו הסטודנטים את מנכ"ל הקבוצה אלי דריקס ואחראית קשרי הקהילה של הקבוצה אלינור מרקוב אשר הציגו בפני הסטודנטים את חזון המועדון ונושאי המשימות השיווקיות: משימת המרצ'נדייס – רעיון לפניה לקהל מטרה או לקו מוצרים חדש או לפלטפורמת הפצה חדשה.משימת פעילות קהילתית – רעיון להתמקדות בתחום מסוים של תרומה לקהילה. משימת היכל התהילה – רעיון לקונספט ולתוכן של המקום.

כחלק מהליך העבודה תלמידי הקורס התארחו במשחק ליגה, סיירו בהיכל נוקיה ובחנות הקבוצה בכדי לחוות ולהפנים את האווירה מיוחדת של אוהדי המועדון ונפגשו עם מנהל החנות מוטי גונן. בנוסף ערכו הסטודנטים מדגם ארצי ומייצג ע"י מכון המחקר מותגים ונמצא באופן ברור ואף מובהק כי מכבי אלקטרה ת"א הוא אחד המותגים החזקים בישראל, עם רמת אהדה גבוהה ביותר בכל רחבי הארץ, כאשר ישראלים רבים ולא רק תושבי ת"א אוהדים את הקבוצה ובמיוחד כשהיא מייצגת את ישראל במשחקי חוץ.

בתום הפרויקט כל קבוצה הציגה את הרעיון והאסטרטגיה כולל כיווני קריאטיבי שפותחו והוצגו ע"י קורס הקופירייטרים של הבצפר לפרסום ולפעילות תקשורתית (פרסום,יחסי ציבור, קידום מכירות) שנמצאה מתאימה מבחינתם.



מכבי פייסבוק מכבי פייסבוק מכבי פייסבוק מכבי אינטסגרם
איתנו

להיות מכביסט

מצטרפים למועדון האוהדים הרשמי ונשארים הכי קרובים שיש. תוכן בלעדי, כל העדכונים לפני כולם, הזמנות לאירועים ומלא הטבות ופעילויות צהובות במיוחד

הצטרפו עכשיו!
איתנו
הטבות מכביסט
הצטרפו למועדון מכביסט
×