קבוצת גולף, קבוצת הקמעונאות והלייף סטייל המובילה בישראל, ומועדון הכדורסל האיקוני מכבי תל אביב הכריזו הערב על שיתוף פעולה בין המותגים.
במסגרת שיתוף הפעולה ייערכו פעילויות חווייתיות ומיוחדות ללקוחות קבוצת גולף והזדמנויות לקחת חלק בפעילויות הקשורות לקבוצת מכבי Playtika תל אביב.
קבוצת גולף, הכוללת מותגים לכל המשפחה דוגמת גולף, גולף & קו, פולגת, גולף קידס, אינטימה ועוד, משתפת פעולה עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב – מועדון הספורט המקצועני המעוטר בעולם. שיתוף הפעולה מדגיש את ערכי המצוינות, החדשנות והקשר לקהילה, המשותפים לשני המותגים.
במשחק רבע גמר גביע המדינה של מכבי נכחו בכירי קבוצת גולף: גונן ביבר, יו”ר דירקטוריון קבוצת גולף; גיל זאפרני, משנה למנכ"ל יחידות עסקיות; רמי אטיאס, משנה למנכ"ל תפעול וסמנכ"ל כספים; מורן ווינטראוב, סמנכ”לית חטיבת הבית; ועוד.
"אנו גאים ונרגשים לשתף פעולה עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, שנחשב לאחד ממועדוני הספורט האהובים והמצליחים בישראל", הסביר גונן ביבר, יו"ר דירקטוריון קבוצת גולף. "שיתוף הפעולה הזה, בין שני מותגים ישראליים שנוכחים בכל בית ישראלי, הוא הזדמנות ליצור חוויה חדשה ומשמעותית ללקוחותינו".
"אנו שמחים לשתף פעולה עם מותג מוביל בישראל בתחום הקמעונאות, הטקסטיל ועיצוב הבית", אמר דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות וחבר היכל התהילה של מכבי. "אין לי ספק שזו יריית הפתיחה לשיתוף פעולה ארוך ופורה מצד שני המותגים המובילים בתחומם".
במסגרת שיתוף הפעולה ייערכו פעילויות חווייתיות ומיוחדות ללקוחות קבוצת גולף והזדמנויות לקחת חלק בפעילויות הקשורות לקבוצת מכבי Playtika תל אביב.
קבוצת גולף, הכוללת מותגים לכל המשפחה דוגמת גולף, גולף & קו, פולגת, גולף קידס, אינטימה ועוד, משתפת פעולה עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב – מועדון הספורט המקצועני המעוטר בעולם. שיתוף הפעולה מדגיש את ערכי המצוינות, החדשנות והקשר לקהילה, המשותפים לשני המותגים.
במשחק רבע גמר גביע המדינה של מכבי נכחו בכירי קבוצת גולף: גונן ביבר, יו”ר דירקטוריון קבוצת גולף; גיל זאפרני, משנה למנכ"ל יחידות עסקיות; רמי אטיאס, משנה למנכ"ל תפעול וסמנכ"ל כספים; מורן ווינטראוב, סמנכ”לית חטיבת הבית; ועוד.
"אנו גאים ונרגשים לשתף פעולה עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, שנחשב לאחד ממועדוני הספורט האהובים והמצליחים בישראל", הסביר גונן ביבר, יו"ר דירקטוריון קבוצת גולף. "שיתוף הפעולה הזה, בין שני מותגים ישראליים שנוכחים בכל בית ישראלי, הוא הזדמנות ליצור חוויה חדשה ומשמעותית ללקוחותינו".
"אנו שמחים לשתף פעולה עם מותג מוביל בישראל בתחום הקמעונאות, הטקסטיל ועיצוב הבית", אמר דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות וחבר היכל התהילה של מכבי. "אין לי ספק שזו יריית הפתיחה לשיתוף פעולה ארוך ופורה מצד שני המותגים המובילים בתחומם".